Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Som supporttekniker kommer du att stötta användarna i deras digitala vardag och hjälpa dem att bli mer proaktiva. Kunden har många nya program som kommer ut löpande, vilket gör att stort fokus i rollen kommer att ligga på att utbilda användarna och se till att de nyttjar de program som finns på bästa sätt. En del av rollen innebär att fånga upp återkommande ärenden och ha en dialog med produktägarna i organisationen och vara med och driva förbättringar.
Du kommer dels att ta emot- och lösa 1 och 2nd line ärenden som kommer in från deras Servicedesk och dels kommer du ta emot ärenden direkt på plats av användarna. Du ansvarar för att lösa och prioritera ärenden och du har befogenhet att lära ut mer och ta beslut om prioriteringar som du finner passar bäst. Du kommer även att bli involverad i olika utrullningsprojekt rörande klienterna.

Vi söker både dig som är i början av din supportkarriär och är redo att utvecklas till nästa nivå och även dig som arbetat med support i några år och är sugen på en bredare roll med mer ansvar. Det viktiga är att du har en pedagogisk förmåga, att du tycker om att utbilda användarna och kan arbeta proaktivt. Du är nyfiken och har lätt att anpassa dig och din kommunikation efter användaren.

Som konsult hos oss på JobMetz får du ett roligt och varierande arbete på några av Stockholms mest attraktiva företag. Som anställd hos JobMetz kan vi erbjuda dig intressanta uppdrag där du möjlighet att inte bara bredda din kompetens utan även skaffa dig mer djupgående kunskaper inom ett visst område. Vi kommer ge dig möjligheten till personlig utveckling samt ett rikt nätverk och roliga sociala aktiviteter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KONTOR Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 2 januari 2019

Postadress

Metallvägen 54
ROSERSBERG, 19572

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024