Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu ett flertal hungriga och engagerade tekniker till vår Service Desk i Kista. Din profil Du skall ha erfarenhet från ett serviceyrke samt en bred kunskap inom IT och helst IT-support. Kunskaper och erfarenhet av: - Microsoft Windows 2000 och XP - Microsoft Office 2003 - Microsoft Outlook 2003 - Internet Explorer - Problemlösning och felsökning via remote verktyg - Problemlösning och felsökning av skrivare Meriterande är erfarenhet från arbete i Citrixmiljö Dina personliga egenskaper Du skall vara serviceinriktad och positiv, tycka om att jobba i team och bidra med att teamet utvecklas. Det är ett extra plus om du kan uppvisa certifieringar eller har utbildningar för någon eller några av produkterna ovan. Stort plus om du kan ett eller flera nordiska språk förutom svenska. Känner du igen dig i ovanstående? I så fall är du välkommen att skicka in en skriftlig ansökan + CV Märk din ansökan med "Service Desk tekniker"

Kontaktpersoner på detta företaget

TeamChef Arash Saipoor
0721580070 0735447922
Magnus Bäckman

Patrik Lännerberg

Kristian Löv

Robin Henrysson
+46 733 550 973
Therese Forssell

Anders Hellstrand

Jenny Skytén

Anders Lundqvist

Daniel Westergård

Sammanfattning

Besöksadress

Knarrarnäsgatan 7
None

Postadress

None
KISTA, 16494

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010