Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu ett flertal hungriga och engagerade tekniker till vår Service Desk i Kista.Din profil Du skall ha erfarenhet från ett serviceyrke samt en bred kunskap inom IT och helst IT-support.Kunskaper och erfarenhet av: - Microsoft Windows 2000 och XP - Microsoft Office 2003 - Microsoft Outlook 2003 - Internet Explorer - Problemlösning och felsökning via remote verktyg - Problemlösning och felsökning av skrivare Meriterande är erfarenhet från arbete i Citrixmiljö Dina personliga egenskaper Du skall vara serviceinriktad och positiv, tycka om att jobba i team och bidra med att teamet utvecklas.Det är ett extra plus om du kan uppvisa certifieringar eller har utbildningar för någon eller några av produkterna ovan. Känner du igen dig i ovanstående? Märk din ansökan med "Service Desk tekniker"

Kontaktpersoner på detta företaget

TeamChef Arash Saipoor
0721580070 0735447922
Magnus Bäckman

Patrik Lännerberg

Kristian Löv

Robin Henrysson
+46 733 550 973
Therese Forssell

Anders Hellstrand

Jenny Skytén

Anders Lundqvist

Daniel Westergård

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telecomputing Sweden AB
  • 5 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 12 september 2006
  • Ansök senast: 12 oktober 2006

Besöksadress

Knarrarnäsgatan 7
None

Postadress

None
KISTA, 16494

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010