OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund som är en stor aktör inom datakommunikation, drift samt telefonilösningar söker vi en supporttekniker till 1:st line.För rätt person kommer uppdraget övergå i en fast anställning hos kund. Arbetsbeskrivning Du kommer att vara en del av kundens servicedesk och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera funktionssupport med allt från felavhjälpning till administration av ärenden som eskaleras till övriga interna och externa instranser. Vem är du?Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av att arbeta i en support- eller mindre driftorganisation med erfarenheter inom felsökning och administration inom Windows-plattformen.Vi önskar dessutom att du har goda kunskaper inom nätverksteknik och hantering av de flesta Office-applikationerna.Har du dessutom tidigare jobbat med Citrix så är det meriterande. Det viktigaste är inte att du fullt ut behärskar de områden som nämns ovan, utan att du har ambitioner och viljan att lära dig nya saker. Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Ansökan Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Då tjänsten ska tillsättas omgående är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt.Om Elan Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT.Med tempo och precision erbjuder vi hög kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet till våra kunders kompetensförsörjning.Elan finns på 57 orter i 17 länder med över 10 000 konsulter.Vi genomför 3 000 rekryteringar världen över varje år.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Linköping och Skövde med totalt 800 medarbetare.