Supporttekniker - 1st line

Arbetsbeskrivning

Just nu söker en av våra kunder efter en noggrann och driven supporttekniker till deras härliga team.
För att hantera rollen på ett bra sätt behöver du vara strukturerad, engagerad och analytisk.


Du kommer att arbeta med att supportera både hårdvara och mjukvara.
Rollen innebär att hantera inkomna ärenden via telefon och med felsökning och rapportering vara behjälplig i den interna supportfunktionen. Tidigare erfarenhet av liknande roller är bra att ha med sig.


Den tekniska miljön du kommer att arbeta i är Service Now och det är mycket meriterande om du arbetat med det innan.


Flytande Svenska i tal och skrift är ett krav.


Vi erbjuder bra lön och förmåner för rätt person.


Om detta låter intressant, och du passar in på beskrivningen - då vill vi gärna prata med dig och berätta mer! #jobbjustnu


Ansök genom att skicka in ditt CV till rekrytering@dep.nu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centrala Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2021
  • Ansök senast: 14 februari 2021

Postadress

Kungsportsavenyn
Göteborg, 41136

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024