OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som supporttekniker kommer du att arbeta med första linjens användarsupport.
Fokus kommer att vara problemlösning, felsökning och rapportering till andra linjen. Du kommer främst arbeta med inkomna ärenden enligt överenskomna arbetssätt. Du kommer även att arbeta aktivt och kontinuerligt med att bistå i kvalitetssäkring och uppdatering av rutiner och hanteringssätt. Kunden tillämpar ITIL ramverk som stöd i ärendehanteringsprocessen. Du jobbar med ärenden som kommer in via telefon, ärendehanteringssystem (Service Now) och mail.
Vi söker dig som har Gymnasial utbildning och flerårig erfarenhet av tekniskt IT-arbete.
Du är bra på att dokumentera och arbeta proaktivt.
Du sätter verksamhetsnyttan först och är lyhörd för olika behov.
Du har förmåga att organisera, planera och genomföra arbetet effektivt och målinriktat.
Uppdraget är visstid 6-12 månader med start i augusti 2023 på heltid. Lönenivå 27.000kr / mån.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.