Supporttekniker 2nd line

Supporttekniker 2nd line

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Bona har 100 års erfarenhet och stor kompetens som ledande leverantör inom golvbranschen. Deras löfte till sina kunder är service och produkter som är innovativa, hållbara och som tar fram det bästa i varje golv. 

Vill du vara med och säkerställa IT-driften på ett marknadsledande företag med tydlig miljöprofil inom installation, underhåll och renovering av golv? Här får du möjligheten att arbeta på ett företag där alla medarbetare syns och gör skillnad.

Bona befinner sig just nu i en utvecklingsfas av IT-funktionen och anställer nu en Supporttekniker inom 2nd line till Malmö. Ta chansen att bli en del av ett familjeägt företag som förstår vikten av långsiktig stabilitet och hållbarhet

Ansvarsområden
I rollen som supporttekniker kommer dina arbetsuppgifter inkludera både 2nd och 3rd line slutanvändarsupport, service på plats av nätverks- och serverutrustning samt deltagande i lokala och globala IT-projekt.
 
Du kommer även att:
Hantera supportupptrappningar från våra partners och ServiceDesk.
Ha ägarskap till databasen "Standard operating procedure"
Uppdatera och skapa SOP internt och ta ansvar för dem.
Erbjuda support/hjälp till IT Driftspecialister i projekt
Utföra uppdateringar i systemen


Kvalifikationer
Som person tror vi att du är serviceminded, initiativtagande, kommunikativ och lösningsorienterad. Du är van att arbeta i en resultatorienterad miljö där du tar ansvar för satta mål. Vi tror att du gärna arbetar i team och hjälper till där det behövs.
Krav:
2+ års erfarenhet som supporttekniker
Goda generalistkunskaper inom IT 
Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Det är meriterande för tjänsten om du har erfarenhet från 2nd/3rd line IT-support samt erfarenhet från IT-support inom tillverkande industri.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 2022-03-18 , men urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför gärna så snart som möjligt via www.randstad.se.
 
I den här rekryteringen samarbetar Bona med Randstad Technologies.
Vänligen kontakta ansvarig kontaktperson Angelica Hellström på angelica.hellstrom@randstad.se alternativt 072-064 61 27 vid eventuella frågor.

Om företaget
Bona är ett drygt hundraårigt familjeägt företag grundat 1919. Idag är vi en global koncern med koncernledning i Malmö, dotterbolag i 17 länder och fabriker i Malmö, Tyskland och USA. Vi är aktiva i mer än 80 länder och vi omsätter över 3 miljarder kronor. I Malmö är vi totalt 145 medarbetare, och internationellt 600.
 
Vi lägger ner vår själ i att ta fram det bästa i världens alla golv. Vi har ett komplett produktsystem för golvets hela livslängd, från installation till underhåll, rengöring och renovering. Vi utvecklar och tillverkar lacker, limmer, oljor, rengöringsprodukter och slipmaskiner. Våra produkter säljs till såväl hantverkare och parkettfabriker som direkt till konsumenter.
 
Genom våra värderingar passion, performance och pioneering bygger vi vårt samarbete med affärspartners, kunder och medarbetare. Bona har ett starkt fokus på säkerhet, hälsa, miljö, kvalitet och långsiktig hållbarhet, och vi är ett ISO 9001-, 14001- och 45001-certifierat företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024