OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sjukvårdsrådgivningen SVR AB söker en SUPPORTTEKNIKER Sjukvårdsrådgivningen SVR AB driver utvecklingen av nationell IT för vård och omsorg. Vi verkar för att stödja och effektivisera vård och omsorg, samt ge invånarna en stark ställning och god tillgänglighet till vården.Vi har idag 85 medarbetare och omsätter cirka 270 miljoner kronor. Tjänsten som supporttekniker innebär ett utvecklande och varierande hands-on-arbete för dig som är tekniskt lagd.Din huvuduppgift är att hjälpa IT-användare med dagliga problem och detta görs oftast på plats hos användaren men även över telefon.I arbetsuppgifterna ingår felsökning både på hård- och mjukvara, installation och konfigurering av datorer, samt kringutrustning och enklare serveradministration.För att vara kvalificerad ser vi gärna kunskap inom följande områden: Windows XP klientsystem, Windows 2000/2003 Server, MS Exchange, MS Office, Active Directory PC hårdvara, Skrivare och Kommunikation. För att lyckas som supporttekniker är du beredd att kavla upp ärmarna och hjälpa en IT-användare i nöd.Du är en social person som tycker om att arbeta med människor i små och större grupper.Rollen som supporttekniker ställer höga krav på stresstålighet och prioriteringsförmåga då IT-användarna ofta är stressade och vill ha snabb hjälp.Du är dessutom engagerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. eller per post till: Sjukvårdsrådgivningen SVR AB, "Ansökan Supporttekniker", Box 17703, 118 93 Stockholm.Med ansökan bifogar du ditt CV, följebrev och eventuellt andra meriter. Arbetsplatsen ligger vid Slussen i Stockholm.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Sista ansökningsdag är den 6 mars men vi hanterar ansökningar löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt!Se även www.sjukvardsradgivningen.se