OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en semestervikarie som supporttekniker Tillsammans är ni ett gäng på 4 personer som sköter inkommande kundförfrågningar på företaget. I arbetet ingår externa kontakter med företagets kunder runt om i världen där förmågan att skapa goda relationer och en välutvecklad servicekänsla är viktig för att göra ett gott arbete. Samarbetet internt med dina kollegor är mycket viktigt för att snabbt kunna ge tydliga och korrekta besked till våra kunder som vänder sig till oss för support. Ett lösningsfokuserat arbetssätt och hög social kompetens bidrar mycket till att få ett fungerande nätverk internt. Eftersom företaget är teknikorienterat och tjänsten kräver att du snabbt klarar att arbeta självständigt är det viktigt att du har en hög grad av teknisk förståelse. Kunskap om elektronik, administrativ vana samt erfarenhet av att använda bokningssystem är relevant för tjänsten. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift.