OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Modis Göteborg söker efter en supporttekniker till ett spännande uppdrag för kunds räkning. Detta är en utvecklande roll som kommer ge dig gediget med erfarenhet inom branschen.
Om tjänsten
Tjänsten är placerad i Torslanda där du sitter tillsammans med ditt team i öppet kontorslandskap. Man tar emot inkommande samtal via telefon och hjälper aktörerna genom att supportera dem i deras ärende. Komplexiteten på samtalen kan variera men ärendena kan beröra exempelvis:
• Användar- och lösenordshantering
• Felsökning av nätverk, mjukvara, skrivare
• Eskalationer och uppföljning av incidenter
• Hantera tickets som upprättas i specifika system
I övrigt ser vi det som meriterande om du besitter kunskaper inom Office 365, Active Directory och Service Now.
Placering: Torslanda
Arbetstider: Rullande schema som utgår från servicedeskens öppettider (07:00-19:00, mån-fre)
Start: Omgående
Omfattning: 100%
Vem är du?
Du har ett genuint och brinnande intresse för IT. Vi ser gärna att du har gymnasieutbildning inom IT och/eller KY/YH inom området. Har du tidigare jobbat inom support, helpdesk, IT-hårdvara ser vi det som mycket meriterande. Du har god servicevana och är bra på att handskas med olika typer av människor. Din personlighet består av att vara pedagogisk, flexibel och lösningsorienterad. Du behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift.
Om Modis
På Modis strävar vi ständigt efter att hjälpa våra kunder och konsulter att bli framgångsrika. Som konsult är du vår högsta prioritet och när du behöver oss kommer vi att vara där för dig. Vi introducerar dig i vår verksamhet, våra nätverk och våra kunder. Dina synpunkter värdesätts och för att hålla oss i framkant är du aktiv i Modis affärsutveckling och tillsammans skapar vi erbjudanden till marknaden.
Genom att bli vår kollega kommer din vardag som konsult vara varierad med uppdrag i olika projekt i diverse branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Som konsult omfattas du av kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.
Modis levererar en bred bas av tjänster och kompetenser inom IT/Teknik-konsult- och specialistmarknaden. Vår verksamhet har sin grund i våra värderingar och våra tjänster präglas av snabbhet, enkelhet och kvalitet. Modis finns representerat i USA, Kanada, Europa med över 100 kontor och med mer än 600 000 kollegor i uppdrag varje dag.
Låter detta intressant?
Sök då in till oss på Modis så snart som möjligt! Vi hanterar ansökningar löpande och du ansöker via vårt formulär på våran hemsida.
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Modis är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka ett mail till philip.thomassen@modis.se
Nyckelord
Supporttekniker, 1st-line, Windows Remotetekniker, IT-support, IT, Juniora supporttekniker, Servicedesk, Service desk analyst, Kundtjänst, Helpdesktekniker, First Line, First Line supporttekniker, First Line support, Teknisk support, Supportmedarbetare, IT-supporttekniker, IT supporttekniker, IT support, Helpdeskansvarig, Juniora supportteknikermedarbetare, Kundtjänstmedarbetare, 1st line support, 1:st line supporttekniker, Serviceenheten, Kundservicepersonal
Kontaktpersoner på detta företaget
Business Manager Per Gullbransson
Business Manager Fredrik Ström
Business Manager Behija Jusufovic
Business Manager Engineering Behija Jusufovic
Behija Jusufovic
Helena Svartz Österlund
Sourcer IT Oscar Ericson
Jovanka Praizovic
Rekryteringsansvarig Duaa Bastawy
Rekryteringsansvarig Duaa Bastawy