Supporttekniker

Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Modis Göteborg söker efter en supporttekniker till ett spännande uppdrag för kunds räkning. Detta är en utvecklande roll som kommer ge dig gediget med erfarenhet inom branschen.

Om tjänsten

Tjänsten är placerad i Torslanda där du sitter tillsammans med ditt team i öppet kontorslandskap. Man tar emot inkommande samtal via telefon och hjälper aktörerna genom att supportera dem i deras ärende. Komplexiteten på samtalen kan variera men ärendena kan beröra exempelvis:

• Användar- och lösenordshantering
• Felsökning av nätverk, mjukvara, skrivare
• Eskalationer och uppföljning av incidenter
• Hantera tickets som upprättas i specifika system

I övrigt ser vi det som meriterande om du besitter kunskaper inom Office 365, Active Directory och Service Now.

Placering: Torslanda
Arbetstider: Rullande schema som utgår från servicedeskens öppettider (07:00-19:00, mån-fre)
Start: Omgående
Omfattning: 100%

Vem är du?
Du har ett genuint och brinnande intresse för IT. Vi ser gärna att du har gymnasieutbildning inom IT och/eller KY/YH inom området. Har du tidigare jobbat inom support, helpdesk, IT-hårdvara ser vi det som mycket meriterande. Du har god servicevana och är bra på att handskas med olika typer av människor. Din personlighet består av att vara pedagogisk, flexibel och lösningsorienterad. Du behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift.

Om Modis

På Modis strävar vi ständigt efter att hjälpa våra kunder och konsulter att bli framgångsrika. Som konsult är du vår högsta prioritet och när du behöver oss kommer vi att vara där för dig. Vi introducerar dig i vår verksamhet, våra nätverk och våra kunder. Dina synpunkter värdesätts och för att hålla oss i framkant är du aktiv i Modis affärsutveckling och tillsammans skapar vi erbjudanden till marknaden.

Genom att bli vår kollega kommer din vardag som konsult vara varierad med uppdrag i olika projekt i diverse branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Som konsult omfattas du av kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.

Modis levererar en bred bas av tjänster och kompetenser inom IT/Teknik-konsult- och specialistmarknaden. Vår verksamhet har sin grund i våra värderingar och våra tjänster präglas av snabbhet, enkelhet och kvalitet. Modis finns representerat i USA, Kanada, Europa med över 100 kontor och med mer än 600 000 kollegor i uppdrag varje dag.

Låter detta intressant?
Sök då in till oss på Modis så snart som möjligt! Vi hanterar ansökningar löpande och du ansöker via vårt formulär på våran hemsida.
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Modis är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka ett mail till philip.thomassen@modis.se

Nyckelord

Supporttekniker, 1st-line, Windows Remotetekniker, IT-support, IT, Juniora supporttekniker, Servicedesk, Service desk analyst, Kundtjänst, Helpdesktekniker, First Line, First Line supporttekniker, First Line support, Teknisk support, Supportmedarbetare, IT-supporttekniker, IT supporttekniker, IT support, Helpdeskansvarig, Juniora supportteknikermedarbetare, Kundtjänstmedarbetare, 1st line support, 1:st line supporttekniker, Serviceenheten, Kundservicepersonal

Kontaktpersoner på detta företaget

Business Manager Per Gullbransson

Business Manager Fredrik Ström

Business Manager Behija Jusufovic

Business Manager Engineering Behija Jusufovic

Behija Jusufovic

Helena Svartz Österlund

Sourcer IT Oscar Ericson

Jovanka Praizovic

Rekryteringsansvarig Duaa Bastawy

Rekryteringsansvarig Duaa Bastawy

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Modis Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2020
  • Ansök senast: 11 april 2020

Besöksadress

Postgatan 28
None

Postadress

Postgatan 28
Göteborg, 41110

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024