Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Visma ger små och stora företag, handel, offentlig verksamhet, organisationer och föreningar effektiva lösningar för ekonomisk administration och verksamhetsstyrning. Vismakoncernen har 3 700 anställda i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Holland och Rumänien. I Sverige sysselsätts drygt 1 000 personer. Läs mer på www.visma.se. Visma Spcs är marknadsledande på ekonomiprogram och i Växjö finns vår prisbelönta supportavdelning. Det är oss våra kunder kontaktar när de behöver hjälp med sina program. Vi hjälper kunderna med deras ekonomi- och löneprogram och det är telefonen som är vårt viktigaste arbetsredskap. Vi påbörjar nu höstens rekrytering och söker dig som vill bli en del av detta duktiga gäng och vara med och hitta den bästa lösningen för varje kund. Du kommer att ingå i en grupp om 12-14 personer som tillsammans jobbar med att hjälpa våra kunder. De flesta av dem vill ha hjälp via telefon men vi får även frågor via e-post och chatt som vi utreder och besvarar. För att trivas med jobbet måste du ha ett brinnande intresse för kundservice och ha lätt för att prata med människor i telefon. Det är också viktigt att du är serviceinriktad och flexibel. För oss är det viktigt att du är rätt person - en person som trivs med att jobba i team, älskar att prata i telefon och alltid sätter kunden i centrum. Har du erfarenhet av ekonomi är det meriterande. Du bör vara van att använda datorn som arbetsredskap. På Visma Spcs får du 300 arbetskamrater som trivs så bra på sin arbetsplats att vi har utsetts till en av Sveriges fem bästa arbetsplatser två år i rad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visma SPCS AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 25 juni 2010
  • Ansök senast: 27 augusti 2010

Liknande jobb


21 november 2024