OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns en möjlighet för dig som vill vara med på en spännande resa genom att arbeta med tjänster som kan förändra världen tillsammans med ett gäng engagerade människor. Mitt namn är John Aronsson och jag är ledare för det team där vi agerar stöd för IoT och Digital Health Services inom Division X. Jag letar nu efter en Supporttekniker till vårt team för att tillsammans säkerställa att vi levererar förstklassig kundservice som uppfyller och överträffar våra kunders förväntningar.
Är det här din nästa möjlighet?
Som Supporttekniker kommer du hjälpa kunder och användare att lösa deras problem med uppkoppling, mjukvara och hårdvara över telefon och e-post. Du kommer svara på användarfrågor och hjälpa kunderna med deras problem inom IoT-utrustning och applikationer.
Du kommer balansera kreativ- och teknisk-problemlösning, kundservice och samarbete för att säkerställa att kunderna kan komma åt och använda den programvara och de resurser de behöver. Du kommer arbeta nära kunder och andra enheter inom Telia för att lösa problem och hitta förbättringar av processer och lösningar.
Teamet du kommer tillhöra består i dagsläget av 6 personer med olika bakgrund och erfarenheter.
Är det här du?
Du är en person som är redo för en ny utmaning och gillar att arbeta i ett klimat där det finns många obesvarade frågor.
Du har en förståelse för teknik och/eller intresse för mobila lösningar och IT. Som person är du öppen, du är bra på att kommunicera och gillar att få saker gjort. Du är en lagspelare som är bra på att samarbeta, du gillar utmaningar i komplexa kundrelaterade problem.
I ditt arbete är du självgående och tar tag i de problem och utvecklingsmöjligheter du ser ett behov av för att förbättra kundupplevelsen. Du lägger märke till detaljer och trivs med att arbeta i en miljö där digitalisering och affärer är i fokus.
Dina personliga kompetenser:
Kommunikation
Kundfokus
Relationsbyggande
Problemlösning
Service
Samarbete.
Din erfarenhet:
Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller som teknisk support
Du talar svenska såväl som engelska obehindrat
Kunskap inom mobiltelefoni och nätverk är meriterande.
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på john.aronsson@teliacompany.com eller på 0733-87 86 25
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-05-16.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!