Supporttekniker

Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Karlstad söker vi nu en supporttenkiker för ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning/överrekrytering. Detta kommer vara ett konsultuppdrag med start omgående vilket innebär att du kommer bli anställd av Clevry och uthyrd som konsult till vår kund. Rekryteringsprocessen sköts av Clevry och frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig konsultchef, i detta fall, Lajla Dzebic (lajla.dzebic@clevry.com).

För att ta dig vidare i rekryteringsprocessen behöver du utföra ett personlighetstest som skickas till din mail vid ansökningstillfället. Har du frågor eller funderingar, vänligen kontakta ansvarig konsultchef.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker kommer en stor del av dina arbetsuppgifter innefatta att ta emot inkommande samtal från kunder med diverse olika tekniska problem. Du kommer med bästa möjliga service och professionalitet att stötta dem och hitta lösningar på dessa problem. Rollen kan även innefatta en del administrativa arbetsuppgifter.

Start: omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Kontorstider

Placeringsort: Karlstad

Din profil
Vi söker dig med ett tekniskt intresse och en stor vilja att hjälpa andra människor. Vi tror att du har en gymnasieexamen med IT-inriktning och tidigare erfarenhet av service. Vi tror att du som person har en hög arbetsmoral, är bekväm vid att prata i telefon och uppskattar ett högre tempo. Utöver detta ser vi att du som person är snabblärd, självständig och ansvarstagande. Du bör även ha god datavana och goda kunskaper inom Office-paketet.

Om oss
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2021
  • Ansök senast: 5 september 2021

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024