OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i natursköna Norrviken i ett stabilt familjeföretag som gör världen lite bättre, varje dag? Vill du jobba med utmaningar och brinner för IT och har erfarenhet av applikationer? Då vill vi att du skickar din ansökan till oss!
Företagsinformation
Företaget är Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. De samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter
från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige, Norge och Danmark. Deras erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Företaget är fler än 1700 medarbetare i Sverige. Koncernen finns dessutom i Danmark,
Norge och Estland. Totalt är det 2500 personer i hela koncernen. Företaget omsätter över 6 miljarder SEK per år och deras medarbetare har fler än 1600 fordon till sin hjälp. Här erbjuds du att arbeta i ett företag med stark entreprenörsanda och driv med fullt fokus på tillväxt. Bra förmåner och stora möjligheter till utveckling.
Här erbjuds du att arbeta i ett företag med stark entreprenörsanda och driv med fullt fokus på tillväxt. Bra förmåner och stora möjligheter till utveckling.
Dina arbetsuppgifter
- Arbeta med applikationsärenden inom 1:a och/eller 2:a linjens support
- Lösa ärenden på ett effektivt sätt enligt gällande riktlinjer, standarder och prioriteringar
- Arbeta proaktivt för att minska antalet ärenden
- Delta i projekt och förvaltningsåtaganden
- Utföra installationer av hård- och mjukvara
- Vid behov kontakta externa parter
- Samarbeta med andra delar av organisationen
- Dokumentera rutiner och instruktioner
Din profil
Du kommer vara en viktig del i företagets Servicedesk. Vi söker dig med goda erfarenheter av supportarbete i en servicedesk och som tidigare arbetat med support av applikationer.
- God kompetens inom Microsoftprodukter (såsom AX, AD, Azure, Windows server, Windows OS, Office365 mm) i komplexa miljöer
- God vana av att arbeta i ärendehanteringssystem (Pure Service)
- Meriterande med goda nätverkskunskaper eller om du arbetat med Dynamics
- Ha kunskap gällande ITIL-processer
Din personlighet är helt rätt om du har god social kompetens och lätt för att samarbeta med andra i team. Du ser fördelen med att dela med dig av din kunskap till övriga i teamet och du är pedagogisk i ditt sätt att vara. Du hanterar stress på ett bra sätt och tar dig an ärenden och arbetsuppgifter med tålamod. Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift, önskvärt en förståelse för norska och danska, då företaget har Servicedesk för hela Skandinavien.
Har du några funderingar kring tjänsten?
Välkommen att kontakta:
Talent Acquistion Manager, Tove Svansson tove.svansson@acely.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen