OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig med stort teknikintresse och erfarenhet från support! Har du tidigare jobbat med integrationsprojekt är det ett extra plus.
Om Kivra
Kivra är en bättre plats för dina viktigheter! Samla brev, fakturor, kvitton och annat - som du annars hade haft i pärmar, byxfickor eller i olika pappershögar. Säkert, tillgängligt och bra för miljön.
Kivras snabba tillväxt fortsätter och vi har nu över 5,3 miljoner användare. Det innebär att 65% av alla vuxna i Sverige är aktiva användare i Kivra och vi fortsätter växa dagligen.
Över 35 000 företag, myndigheter, regioner, kommuner och andra organisationer skickar brev, fakturor, vårdkallelser, lönespecar, anställningskontrakt, kvitton och mycket mer via Kivra. Fler företag ansluter sig varje vecka.
Om rollen
I rollen som supporttekniker ansvarar du för både enkla och avancerade ärenden gentemot mot våra avsändare och partners.
Du ingår i Kivras Customer Success team och tillsammans med dina fem kollegor arbetar du med ärendehantering och kommunikation med Kivras avsändare och partners. Kivra strävar efter att leverera en högklassig service, i detta arbete kommer du att få en nyckelroll. Därtill har du ett dagligt ansvar att följa upp ärenden internt och säkerställa att Kivra lever upp till, och levererar, enligt ställda SLA:er och nyckeltal. Vidare ser vi gärna sökande med en naturlig fallenhet för att kontinuerligt förbättra rutiner och processer då det är en viktig del i arbetet.
Tjänsten passar dig som vill börja på ett företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter och där det finns möjlighet att gradvis kombinera supportrollen med andra, inom bolagets, intressanta arbetsuppgifter.
Vi söker
Vi tror att du är en person som gillar att vara spindeln i nätet! Vi tror även att du har:
- Minst 2 års erfarenhet av en roll som teknisk support eller liknande
- Erfarenhet av att jobba med integrationer via API
- Kunskap om enklare script-programmering
Meriterande kunskaper:
- Tidigare förståelse och kunskap kring integrationsprojekt via API
- Studerat en eftergymnasial utbildning inom IT
För att lyckas i rollen som supporttekniker på Kivra har du en talang för att samarbeta och koordinera såväl interna som externa resurser hos Kivra, avsändare och partners. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Därtill tar du stort ägarskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du duktig på att planera och driva ditt arbete framåt. Du har en god analytisk förmåga och kan växla mellan att se till både detaljer och helheter. Slutligen är du prestigelös och förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete.
Vi erbjuder
Kivra erbjuder en plats i ett engagerat team med möjlighet till hög innovationsgrad. Du kommer att vara med och erbjuda marknaden resultatet av Kivras spännande affärs- och produktutveckling av en tjänst som i likhet med Swish och BankID är en del av Sveriges digitala infrastruktur. Ett av Kivras värdeord är happy-happy vilket även återspeglas i omtanken kring Kivras personal. Förutom kollektivavtal och friskvård erbjuder vi ett antal andra fina förmåner.
Ansökan
Välkommen med din ansökan innehållandes CV och personligt brev så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ebba Hansell, Talent Acquisition Specialist, på ebba.hansell@kivra.com