OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nya medarbetare till vår telefonsupport. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara teknisk rådgivning och support gällande hårdvara, mjukvara och elektroniska tillbehör.
Har du tidigare erfarenhet från servicebranschen är det en merit, samt om du talar något annat nordiskt språk.
Viss teknisk kompetens krävs, så vi ser gärna att du har goda datakunskaper.
Du är serviceinriktad, effektiv, stresstålig och positiv till nya utmaningar.
Ett krav är att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och även i engelska.
Du tycker också om att arbeta i grupp.
Vi erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Intervjuer sker löpande.
SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare.
Bolaget är noterat på NASDAQ och har mer än 48000 anställda och mer än 80 center.
Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg, Göteborg, Kalmar och Stockholm, Bergen i Norge, Åbo i Finland samt Odense i Danmark.
Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.
Vi ser fram emot Din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Assistant Jenny Eriksson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
HR Assistant Jenny Eriksson
0534291000