Supporttekniker

Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Kom och jobba med vårt härliga supportteam! Just nu söker vi två nya kollegor, som likt oss tycker det är väldigt roligt att stötta och hjälpa kunder.
Om rollen
Björn Lundén är ett ledande kunskaps- och programvaruföretag. Vi utbildar företagare och förenklar vardagen för små och medelstora företag och som helhetsleverantör till redovisningsbranschen. Vi vill vara det självklara valet för våra kunder och lägger stor vikt vid att leverera kundservice i toppklass (inte för att skryta, men vi har väldigt högt NPS). Vi är just nu inne i en expansiv fas där antalet kunder förväntas öka. Vårt mål är att bibehålla en hög kundnöjdhet trots vår tillväxt.
I rollen som supporttekniker är du vårt ansikte utåt och ingår i vår 1:st line support för ekonomisystemen BL Administration och Björn Lundén Webb och app. Din huvudsakliga arbetsuppgift i denna roll är att hjälpa våra kunder i användandet av våra system. Detta görs via telefon, mail, chatt och forum. På sikt kan rollen komma att utvecklas till att jobba med mer proaktiv support också (exempelvis utveckla vårt användarstöd och våra manualer).
Du kommer tillhöra ett team där vi lägger stor vikt vid samarbete. Vi hjälper och stöttar varandra och strävar efter ett öppet klimat där alla får vara sig själva. Vi har en hel del medarbetare som varit hos oss länge men också en del nya. Något som skapar en bra dynamik i gruppen.
Vem söker vi?
Vi söker just nu två nya kollegor, varav en tillsvidareanställning och ett föräldravikariat på ett år (med möjlighet till förlängning).
Vi tror att du har tidigare erfarenhet från att arbeta med kundservice eller kundbemötande. Gärna i en liknande roll inom support. Har du dessutom vana från att hjälpa kunder via telefon eller tidigare erfarenheter/kunskaper inom ekonomi eller administration är det ett stort plus. Du bör också vara lite tekniskt lagd. Ingen tekniker, men ändå kunna använda och förstå digitala verktyg.
Du har god samarbetsförmåga, är självgående och ansvarstagande. Att få ta eget ansvar för dina uppgifter är något du gillar, samtidigt är du inte rädd för att fråga när du behöver stöd i något. Du är noggrann, flexibel och stresstålig och brinner för att ge god service. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt, stort tålamod och är duktig på att kommunicera med olika typer av människor. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Andra språk eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande.
Vårt erbjudande
Vi jobbar i en organisation som präglas av delaktighet och samarbete. Som arbetsgivare är vår vision att vara det självklara valet för anställda och blivande anställda som vill må bra och ha kul på jobbet. Hos oss är ensam inte stark. Vi jobbar tillsammans och gör gärna saker tillsammans.
Vi erbjuder dig en roll i ett företag som utvecklas i snabb takt med en stark marknadsposition, som utmanar jättarna inom vårt område. Tjänsten är på heltid med fast månadslön och 30 dagars semester. Du får en arbetsgivare som tycker det är väldigt viktigt med balans mellan arbete och fritid, och som därför erbjuder flexibla arbetstider. Vi har många (enligt oss) fina förmåner som eget gym, motionstimmar eller friskvårdsbidrag, cateringlunch, föräldralön, fika varje morgon, massage på arbetstid, hälsoundersökningar, hög avsättning till tjänstepension och förmånliga försäkringar. Vi har ett högt eNPS!
Ansökan
Sista ansökningsdag är 9 april 2023. Intervjuer kan komma att ske löpande innan sista ansökningsdagen – så sök nu!
Har du frågor eller funderingar, kontakta:
Malin Sjödin, chef för Programsupport (malin.sjodin@bjornlunden.se eller +46 650 541 493)
Riikka Alcén, HR-chef (Riikka.Alcen@bjornlunden.se)
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Björn Lundén AB Näsviken
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2023
  • Ansök senast: 9 april 2023

Postadress

Näsviksvägen 23
Näsviken, 82465

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024