OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en passionerad Supporttekniker som vill vara en del av vårt framgångsrika team på Ancon, med bas i Uddevalla. Som en ledande tillverkare och leverantör av POS mjukvara för restauranger, strävar vi efter att erbjuda våra kunder den bästa upplevelsen och servicen i branschen.
Vilka är vi?
Ancon har sedan 1998 funnits vid restaurangens sida. Vi vet hur viktig personalen är och vi har utvecklat vår plattform som ett stöd till dem. Med innovativ teknik som gör det enklare att driva restaurang – och samtidigt enklare att omsätta ambitioner till verklighet!
Vi må ha varit med längre än många andra. Men vi är inte färdiga. I Ancons DNA ligger att ständigt utvecklas och hela tiden skapa bättre och bättre lösningar för att hjälpa krögare att öka försäljningen, bidra till en förhöjd servicenivå, förbättrad gästupplevelse, och samtidigt spara tid och pengar.
På Ancon värdesätter vi innovation, teamwork och engagemang. Vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare kan växa och trivas. Vi värdesätter initiativ och kreativitet, och strävar efter att skapa en stimulerande arbetsmiljö där våra medarbetare får möjlighet att växa och utvecklas.
Vad innebär rollen?
Som Supporttekniker spelar du en central roll i Ancons serviceavdelning och är den första kontaktpunkten för våra kunder när de behöver teknisk hjälp. Din främsta uppgift är tillhandahålla snabb och effektiv support för våra produkter och tjänster, främst över telefon, chatt och e-post.
Är du en problemlösare med en genuin passion för kundtjänst och ett brinnande intresse för IT? Då kommer denna tjänst passa dig perfekt!
Vi erbjuder upplärning och utvecklingsmöjligheter inom IT-support. Tidigare arbetslivserfarenhet inom området är ej något krav men meriterande. I första hand söker vi en kandidat med ätt personlighet som har högt driv, med ambition om att bli en nyckelspelare i vårt team.
Arbetsbeskrivning:
Tillhandahålla teknisk support över telefon, chatt och e-post.
Felsöka och lösa hårdvaru- och mjukvaruproblem.
Installera och konfigurera hårdvara och mjukvara, både över telefon och ibland på plats vid fysiska besök.
Hantera frontdesk och backdesk ärenden.
Samarbeta med kollegor för att förstå och lösa tekniska problem.
Kvalifikationer:
Grundläggande kunskap om Windows, iOS och Android.
Utomordentliga kommunikationsfärdigheter och förmåga att arbeta i team.
Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera uppgifter samtidigt.
Meriterande kunskaper:
Erfarenhet av frontdesk-kundsupport eller liknande kundtjänstroller.
Kunskap om nätverk och trådlösa kommunikationer.
Förmåga att hantera ärenden via ärendehanteringssystem. (HubSpot, Zendesk)
Grundläggande kunskaper om kassasystem och POS-lösningar.
Är du redo att kickstarta din karriär som Supporttekniker os oss? Släng in din ansökan och bli en del av vårt grymma team!
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Mikke Hermansson
052313100