OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdraget avser arbete i 1:a linje vilket sker på plats hos kundens Servicedesk. Arbetet utförs via telefon och fjärrstyrning. Arbetet innebär att svara i telefon och avhjälpa fel eller ge användarstöd till kundens anställda.
1:a linjearbete innefattar områden som till exempel:
Hårdvara
Mjukvara
AD-konto
Nätverk
Du behöver ha följande erfarenhet för att klara uppdraget:
Utbildning med inriktning mot IT
Minst 1 års arbetserfarenhet med inriktning mot IT
Kännedom om Microsoft 365
Kännedom om Windows 10 och 11
Kännedom inom Active Directory
Kännedom inom nätverk
Erfarenhet av felsökning inom IT-miljö
Personliga egenskaper som kunden lägger stor vikt vid:
Kunna bemöta alla på ett likvärdigt sätt oavsett bakgrund, kön eller ålder
Kunna anpassa sig till kundens kunskapsnivå
Då stor del av arbetet innebär kommunikation med användare är det därför ett krav att du talar och skriver svenska obehindrat
B-körkort
Som konsult hos kunden kan du komma att hantera skyddsvärd information , därför behöver ett utdrag ur belastningsregistret uppvisas. Kuvertet tas med oöppnat till kund intervju.
Arbetstid: 8:00-17:00. Start så snart som möjligt, heltid, visstid 1 år
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.