OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande privatägda bemanningsföretag i IT-branschen.Vi arbetar med uthyrning av IT-konsulter, rekrytering av IT-personal, förmedling och ansvar för IT-specialister samt personalomställningsprojekt.Företaget omsätter ca 200 MSEK och har drygt 300 anställda medarbetare runt om i landet.IT-Resurs AB ingår i Resurs-gruppen, en av Sveriges snabbast växande bemanningskoncerner, tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Vi söker Helpdesktekniker som vill ha ett ansvarsfullt arbete i en komplex IT-miljö.Det krävs att du är en självgående problemlösare som har lätt för att lära sig nya saker.Du kommer att vara anställd av IT-Resurs och uthyrd till vår kund, som är en statlig myndighet.Arbetsuppgifterna innebär användarsupport via telefon och e-post.Det kan även förekomma lite mer praktiskt arbete med installation av datorer och nätverkshårdvara.Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med kolleger som också är anställda av IT-Resurs.För att klara av arbetsuppgifterna måste du ha djupa kunskaper i Windows XP och Office 2003.Du skall ha arbetat med IT-support i minst ett år och besitta breda kunskaper inom Operativsystem, imagehantering, och fjärradministration av klienter.Då tjänsten är säkerhetsklassad måste du vara Svensk medborgare. Uppdraget startat vecka 33 och kommer att löpa fram till årsskiftet med goda möjligheter till fast anställning hos vår uppdragsgivare.Det är bråttom!Ange "Supporttekniker Arboga" i ämnesfältet.Vi kommer att påbörja urvalet omgående och kalla till intervju redan vecka 26. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa vår rekryterare Kenneth Rud.