Supporttekniker | Experis | Stockholm

Supporttekniker | Experis | Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har lätt för att knyta kontakter och förmågan att snabbt lära dig nya uppgifter. Som konsult hos oss på Experis kommer du att ha omväxlande och givande arbetsdagar. Ta chansen att kliva in i IT-världen och skaffa ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden!

Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår kund.



Ort: Stockholm
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: 100 %





Om tjänsten

Som Supporttekniker kommer du att ha stor frihet i ditt dagliga arbete så länge du levererar enligt uppsatta mål och deadlines. Du kommer att jobba i Microsoft-miljö och det dagliga arbetet går huvudsakligen ut på att hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare, lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet. Du kommer ha ett nära samarbete med andra medarbetare på IT-enheten. Under uppdraget kommer du att utbildas för att lära dig använda de system och hjälpmedel som behövs för att lyckas i rollen, men god datorvana är en viktig förutsättning.





Vem är du?

För att lyckas i den här rollen krävs det att du har en stark känsla för service. Helst har du tidigare jobbat med first line support och IT-relaterade problem och det är meriterande om du har erfarenhet från arbete i ärendehanteringssystem. Det är viktigt att du är stresstålig och kan arbeta såväl effektivt som strategiskt. Viss erfarenhet av teknisk support kommer att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del, men har du inte det ser vi det som vår uppgift att anpassa din introduktion för att du ska känna dig väl förberedd. Det viktigaste hos dig är ditt intresse för att jobba inom IT och din vilja att utvecklas. För att lyckas i denna roll ser vi att din ambition är att växa i yrkesrollen och att jobba med IT är ditt långsiktiga mål.





Vi söker dig som

* har fullständig gymnasieutbildning

* har god system- och datorvana

* har goda kunskaper i svenska i tal och skrift

* har lätt för att samarbeta

* har tidigare arbetslivserfarenhet inom IT eller kundsupport.





Att vara konsult hos Experis

Hos oss är du med och bidrar till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. När du är ute på uppdrag har du en dedikerad konsultchef som alltid jobbar för att hjälpa dig utvecklas. Tillsammans tar vi fram en unik karriärplan för att du ska nå dina mål.

På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.

Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.





Sök tjänsten idag!

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urval sker löpande så ansök redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har frågor om våra uppdrag eller om rollen som konsult är du välkommen att kontakta researcher Philip Erlandsson på philip.erlandsson@se.experis.com

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2022
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024