OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Om kunden:
Företaget erbjuder privata företag och offentliga verksamheter på den svenska marknaden produkter och tjänster inom mobil- och fasttelefoni, datakommunikation, bredband, Internet och växellösningar. Mer information om företaget ges vid eventuell intervju.
Vi söker nu en supporttekniker till företagets Service Desk i Malmö. Du ges en gedigen introduktion de första veckorna och kommer ingå i ett sammansvetsat team om fem andra.
Arbetsuppgifter:
Som supporttekniker ansvarar du för supportärenden som kommer till första linjen för en utpekad extern kund. Ditt primära ansvar är att registrera, hantera och åtgärda inkomna incidenter på ett korrekt sätt. Du sitter både som first line support på kontoret i centrala Malmö och agerar onsitetekniker ute bland kunderna, där du hjälper till med diverse IT-relaterade problem.
Profil:
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom IT eller teknik
• Kunskap inom Active Directory
• Tidigare erfarenhet av firstline support / servicedesk, teknisk support, onsitetekniker eller motsvarande
• Mycket god svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort
För att passa in i rollen som supporttekniker har du, förutom ett brinnande intresse för teknik, ett starkt kundfokus och känsla för service. Du är en nyfiken problemlösare som alltid försöker hitta en smart lösning utifrån kundens specifika behov. Därtill tar du mycket eget ansvar och är självgående med förmågan att hålla struktur och flexibilitet i ditt arbete. Eftersom arbetet till stor del kräver samarbete med kollegor är du även en teamplayer som värdesätter att ha roligt på jobbet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line support, supporttekniker, IT, onsitetekniker, teknik, AD, Azure, Office 365, Windows, Vmware, Malmö, heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund