OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller att bli överrekryterad.
Om företaget:
Företaget är ett de största oberoende leverantörerna av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. De arbetar med avancerade konsulttjänster inom systemintegration, applikationsutveckling och underhåll samt har ett brett sortiment av patenterande lösningar. Vi berättar mer om företaget under intervjun!
Arbetsuppgifter:
I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett stort härligt och sammansvetsat team. Företaget erbjuder dessutom en gedigen introduktion, utbildningstillfällen och goda utvecklingsmöjligheter.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.
Övrig information:
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund