OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
Ownit Broadband levererar bredbandsanslutningar till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. Vi ser fiber som det självklara alternativet och det bästa sättet att möjliggöra snabba och driftsäkra bredbands-, telefoni- och tv-tjänster. Hos Ownit står kunden i centrum genom flexibla och enkla lösningar. Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2011 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda, kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.
Ownit har en strategi som bygger på att samtliga medarbetare har som yttersta mål att ge kunderna den bästa upplevelsen. Arbetet sker huvudsakligen inom tre områden: att konsekvent förbättra nätet, våra tjänster och våra kundkontakter. Detta har bland annat resulterat i att vi fått utmärkelsen ”Sveriges nöjdaste bredbandskunder” av Svenskt Kvalitetsindex (SKI) fem av de sex senaste åren.
Nu söker vi nya medarbetare till vårt First Line Support team som därmed kommer att få vara en del av ett av de bästa kundsupportteamen i branschen och som flera gånger fått nomineringar och utmärkelser för den höga kundnöjdheten.
Vad du kommer att göra
Som medarbetare på Ownits First Line Support är du och ditt team de som via telefon, mejl, chatt och sociala medier först möter våra kunder. Du utbildas till att hjälpa kunderna med allt från tekniska problem, beställa tjänster till att svara på alla möjliga tänkbara frågor som har med Ownit att göra. Du kommer att sitta i Telenor-koncernens nybyggda kontor i Solna.
Arbetsuppgifter:
* Kundsupport på vardagar, kvällar och helger enligt ett rullande schema
* Bidra till att förbättra våra rutiner och tillvägagångssätt i vårt kundbemötande
* Vara med och utveckla ett ungt och växande företag då du blir en av företagets viktigaste representanter då du tillsammans med teamet tar hand om våra kunder.
Varje dag strävar vi mot att kundens förväntningar och inte lämna några ärenden olösta. För dig som har drivet och vill göra karriär finns alla möjligheter att växa inom företaget.
Vem du är
* Meriterande om du har arbetat inom kundsupport eller i liknande servicerelaterade roller
* Administrativ erfarenhet samt förståelse för nya IT-miljöer och system är en fördel
* Flytande i svenska och engelska, du bör därför kunna tala och skriva obehindrat på båda språken.
Vi söker dig som älskar att hjälpa andra samt att ge bästa tänkbara service i alla lägen. Ett professionellt och engagerat bemötande där kundens behov alltid är viktigast är fundamentalt. Detta är en helt avgörande förutsättning för att kunden ska känna sig omhändertagen och för att du ska trivas med ditt arbete. Som person är du därmed givetvis service-inriktad och driven i allt du gör och du gillar att ta tag i och lösa kundernas utmaningar.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Fredrik Grimnell, fredrik.grimnell@telenor.se Skicka inte din cv via mail då dessa inte kommer att utvärderas.
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Solna.
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580