OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden dig med tekniskt intresse och serviceinriktat sätt! Om kunden: Företaget är ett Lundabaserat företag som är en av de största i Sverige på IP-telefoni med 16 anställda uppdelat på utveckling, sälj & support. De startades 2003 av två personer som även själva arbetar på företaget och har idag en omsättning på ca 40 miljoner. Arbetsuppgifter och omfattning: För kunds räkning söker vi nu en supporttekniker till deras supportteam. Du kommer att ge kunderna service och support gällande IP-telefoni samt felsöka nätverksproblem som kan uppstå. Du deltar till viss del i utvecklingsarbetet med den egenutvecklande telefoniplattformen och hjälper till med administrativ support. Skallkrav: För att göra ett bra jobb krävs: Förmåga att kommunicera med kunder Kunskaper om nätverk och IP Erfarenhet av att konfigurera hårdvara för nätverk Problemlösningsförmåga Erfarenheter av Unixbaserade operativsystem Vana av att arbeta i högt tempo med flera olika arbetsuppgifter I din ansökan skall det tydligt framgå vilka av ovanstående punkter du har erfarenhet av. Personliga egenskaper: Du är en person med dator- och nätverksintresse som har stor potential och är villig att lära dig allt om branschen. Ett tekniskt intresse kombinerat med ett serviceinriktat sätt är viktigt för att trivas i arbetsrollen. Arbetstider och anställningsform: Heltid Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag. Kommun: Lunds kommun Tillträde: Efter överrenskommelse Intervjuer kan komma att ske löpande. Ansökan senast: 2010-04-09 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Mathilda Runstedt, personalansvarig.