Supporttekniker inom Second Line

Supporttekniker inom Second Line

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som supporttekniker inom second line kommer du tillsammans med dina kollegor avhjälpa kunder att lösa uppkomna problem. Arbetet utförs både på fjärr och på plats vilket innebär att du kommer jobba nära våra kunder. Detta ställer högra krav på bra kundbemötande och professionalitet med stor servicekänsla.
Andra typer av ärenden som kan förekomma är bland annat serverinstallation, systemuppdateringar och felsökning i exempelvis nätverk.

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet av installation och felsökning i nätverk
- Erfarenhet av att arbeta med ärenden inom Microsoft 365 och Active Directory (AD) och MS server
- B-körkort
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.


Eftersom en stor del av arbetsuppgifterna utförs på plats hos kund är det viktigt att du som person är servicefokuserad och har en god kommunikativ förmåga.

Har du erfarenheter inom Microsoft Intune, Azure, eller brandväggar ses detta som meriterande.

Övrigt
Lön: Fast månadslön
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid
Placeringsort: Karlstad

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!

Om oss
Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.
Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Procruitment
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024