Supporttekniker inom telefoni

Arbetsbeskrivning

Älskar du problemlösning och att erbjuda enastående kundservice samtidigt som du har en teknisk ådra? Då kan du vara den vi söker som Supporttekniker inom telefoni!

I rollen som Supporttekniker kommer du att fungera som den primära länken till kunderna när de stöter på tekniska frågor inom telefoni. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att omfatta att effektivt hantera inkommande ärenden från företagskunder, med syfte att lösa de tekniska utmaningar de möter och samtidigt skapa en positiv kundupplevelse. Du kommer att samarbeta nära ditt team och företagets drifttekniker för att säkerställa en sömlös hantering av ärenden och överträffa företagets kunders förväntningar. Ditt arbete kommer att utföras inom ett tätt samarbetande team med många interna kontaktytor. Genom att samarbeta med företagets drifttekniker kommer du att ha möjlighet att snabbt utvecklas och bli en expert inom detta område.

Dina arbetsuppgifter omfattar hantering av supportärenden från företagets kunder inom telefonitjänster, inklusive Genesys kontaktcenter, växeltjänster/mobiltelefoni och SIP Trunk. Du kommer att ansvara för att klassificera supportärenden och, vid behov, samla in ytterligare information. Dessutom ingår felsökning och felavhjälpning för supportärenden på nivå 1 samt självständig hantering och lösning av ärenden, med möjlighet till eskalering till 2nd eller 3rd Line om det behövs. Du kommer att ha regelbunden kontakt med kunder, leverantörer, telefonitekniker och interna leveranstekniker.

För att trivas i rollen ser vi att du drivs av att leverera förstklassig kundservice och kan hantera kundärenden samtidigt som du utför felsökning. Din förmåga att hantera tekniska frågor och samtidigt erbjuda enastående kundservice kommer att vara avgörande. Vi ser att du har en utbildningsbakgrund inom nätverksteknik eller liknande, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är både en tekniskt utmanande roll, såväl som mycket kundkontakt, därför är det viktigt att du trivs med båda delar.

Vi ser det som meriterande om du har arbetat med något av följande:

- Genesys eller andra liknande kundservicesystem.

- Ribbon.

- Broadsoft/ BroadWorks.

- ServiceNow.

- OSIX.

- SIP.

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Stockholm

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Camai
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2023
  • Ansök senast: 10 mars 2024

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

1 line support

1 line support

20 december 2024