Supporttekniker, inriktning telefoni

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER Tjänsten är placerad i en gemensam support för IT och telefoni. Ditt arbete blir att besvara supportärenden via telefon och e-post och hjälpa till med att lösa och registrera dem i ett ärendehanteringssystem. Halva tiden arbetar du med enbart telefoniärenden och däri ingår även att hålla utbildningar för användarna om telefoni. KVALIFIKATIONER Du har någon typ av grundutbildning inom telefoni/IT eller en längre tids erfarenhet av motsvarande arbete. Du gillar att arbeta självständigt, trivs med att ge god service, är stresstålig och har god simultankapacitet. Arbetet kräver intresse och kunskaper om mobiler och fasta telefoner. Det krävs också att du kan dokumentera ditt arbete på ett bra och tydligt sätt. Då IT-mognaden varierar bland användarna är det viktigt att du är en god pedagog. Meriterande är kunskap om Alcatel-växel och hänvisningssystemet Vision 80/20 samt operativsystemet Windows Mobile. Körkort är ett krav.

Sammanfattning

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024