Supporttekniker IOS till Unident

Supporttekniker IOS till Unident

Arbetsbeskrivning

Unident har utvecklat tandvården med innovativa lösningar sedan 1992, och det tänker vi fortsätta med. Vårt mål är att göra tandvården bättre samt vardagen lite enklare och roligare för hela tandvårdsteamet. Genom att tänka i nya banor och vara lyhörda för tandvårdens och patienternas behov har vi introducerat många av de mest innovativa lösningarna inom branschen under de senaste 25 åren. Vår roll är att utmana tandvårdsteam att inte fastna i inkörda hjulspår utan istället locka till förändring. Unident har verksamhet i 4 länder: Sverige, Norge, Danmark och Finland. Kontor i Stockholm, Västerås, Horten, Köpenhamn, Helsingfors och med huvudkontor i Falkenberg. 200 medarbetare arbetar inom koncernen som omsätter 570 miljoner kronor.

 

Dina arbetsuppgifter:

Som supporttekniker i vårt IOS-team är din huvudsakliga uppgift att via telefon, fjärruppkoppling samt e-post ge våra kunder teknisk support samt programsupport för intraorala avtrycksscanners och tillhörande system. Vid behov kan även installation och utbildning av produkterna ingå.

Vi jobbar ständigt med att optimera, effektivisera och utveckla våra rutiner och arbetssätt och ser samarbete och gemenskap som en otroligt viktig del både för den individuella utvecklingen och för att kunna leverera bästa möjliga support till våra kunder. Vår starka kundsupport är unik i branschen och bidrar till att minska komplexiteten, frigöra tid och stödja våra kunders ambitioner att integrera det dagliga arbetet med ny digital teknik. Genom att hitta lösningar på dessa utmaningar backar vi upp våra kunder – hela vägen

Rollen ingår i vårt nordiska IOS-team om ca 10 personer varav 4 i Sverige som blir dina närmsta kollegor.

 

Din profil:

Vi söker dig som har relevant dental utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom dentalbranschen som exempelvis tandsköterska eller tandhygienist. Arbetslivserfarenhet inom kundservice är meriterande.

 

Som person är du en serviceinriktad problemlösare vars främsta drivkraft är att hjälpa våra kunder och ge dem en positiv kundupplevelse. Du är lyhörd för kundens behov och med en lugn och trygg kommunikation hjälper du dem på bästa sätt. Vidare är du flexibel och drivande i ditt arbete då du kan ställas inför varierande uppgifter samtidigt som du själv måste bidra till att arbetet drivs framåt.

Tjänsten förutsätter att du kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du är nyfiken på teknik och digitalisering och en god IT och datorvana är meriterande.

 

Vi erbjuder:

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader.

Omfattning: Heltid 100%

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk i ansökan

Förmåner: Kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, personalrabatter samt trivselaktiviteter.

 

Vi värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.

Ansökan:

Välkommen att söka tjänsten via vår hemsida www.unident.se. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt då vi tillämpar löpande urval, dock senast 2021-08-31. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Måns Söderberg, Service Manager IOS Sverige på: mans.soderberg@unident.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Se Annons

Victoria Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unident AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Västerhavsvägen 2
None

Postadress

Box 229
Falkenberg, 31123

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024