OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Provectum har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Provectum en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Provectum startade 1994 och har i över 25 år hjälpt såväl små som stora bolag med olika IT-lösningar. Företaget är en personlig IT-leverantör och erbjuder både drift och support men även hård- och mjukvara till sina kunder. De är återförsäljare av bl.a. Apple, HP, Lenovo, Microsoft, Adobe, Google mm. Provectum består av fem personer och vill nu utöka med ytterligare en supporttekniker. Hos Provectum får du arbeta i ett familjärt företag med stora möjligheter att utvecklas.
Arbetsuppgifter:
Som supporttekniker hos Provectum arbetar du i en bred roll innehållande varierande arbetsuppgifter. Du arbetar både på företagets kontor och direkt ute hos kund för att supportera både slutanvändare och IT-avdelningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar installationer och felsökning av datorer, servrar, nätverk, VPN, Office 365, Hyper-V och IT-säkerhet. Du arbetar med både PC och Mac. Som supporttekniker hos Provectum arbetar du med erfarna kollegor och blir snabbt bred och duktig inom IT.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom IT, service, drift, felsökning eller support av datorer
• Intresse för IT och teknik
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
För att trivas i rollen är du är serviceorienterad och har ett stort intresse för IT och teknik. Du är analytiskt lagd och gillar att lösa olika IT-relaterade problem. Vidare är du självgående och sätter ett stort värde i att leverera kvalitativ support till kunderna. Du arbetar både från kontoret och ute hos kund och trivs således i sociala sammanhang och är trygg i din kommunikativa förmåga.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, supportekniker, IT-tekniker, helpdesk, support, IT, teknisk support, onsitetekniker, tekniker
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund