OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mazars SET erbjuder ett komplett utbud av professionella tjänster inom revision, redovisning, skatt och rådgivning.
Som en global och helt integrerad revisionsbyrå återfinns vi i 79 länder och kan förlita oss på kompetensen hos ca 18 000 medarbetare. Med 250 medarbetare fördelade på 15 kontor tillhör vi en av de större aktörerna inom vår bransch på den svenska marknaden. Vi levererar skräddarsydda lösningar till börsnoterade bolag, stora och medelstora onoterade företag samt fåmansföretag. Vi arbetar även inom den offentliga sektorn.
Mazars SET söker Supporttekniker IT
Hos oss får du en möjlighet att vara med att bygga och påverka vår verksamhet inom IT. Vi kan garantera en riktigt utvecklande befattning i ett dynamiskt företag. Surfa gärna in på vår hemsida och läs mer om oss. Välkommen till www.mazars.se
Vi har mycket att erbjuda!
Du får arbeta i en prestigelös organisation med högt i tak och där det finns stora möjligheter att växa. Arbetet är omväxlande och självständigt och ställer krav på engagemang, hög servicekänsla och en pedagogisk förmåga. Vi ger dig möjlighet till ständig utveckling, genom en bredd i de uppdrag och uppgifter som du arbetar med.
Du är beredd att ta fullt ansvar för dina arbetsuppgifter och det är viktigt att du har förmågan att anpassa ditt sätt att kommunicera efter personen du möter. Befattningen innebär primärt att ge support till användarna, i form av både remote support samt support på plats. Ärendena kommer in via telefon samt via vårt ärendehanteringssystem. Tillsammans med kollegor ansvarar du för de ärenden som kommer in och ser till att de blir lösta och återkopplade. Du kommer även att få möjlighet att utbilda användarna i nya funktioner och system, samt stötta med din kompetens i olika IT-projekt.
Med motivation, engagemang och driv bidrar du till vår framgång!
Du är kommunikativ, noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Vidare är du drivande och van att jobba mot deadlines. Du har du en god samarbetsförmåga och har stor integritet. Du behöver också ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande är i allmänhet goda IT-kunskaper och i synnerhet inom Office-paketet samt olika redovisnings- och bokslutsverktyg. Vidare har du en öppen personlighet och likt oss andra ser du möjligheter och har nära till glädje och skratt.
Vi söker dig som har ett starkt grundintresse i datorer och teknik och gillar att jobba med service. Tekniskt sett vill vi att du har kunskap och erfarenhet av; Windows 10, AD (kontohantering), Office365, Support av Iphones och ITI. Det är meriterande om du även har kunskap eller erfarenhet av SCCM, Sharepoint eller har tidigare arbetslivserfarenhet från liknande bransch/verksamhet. Dessutom vill vi gärna att du har några års erfarenhet inom ovanstående beskrivna arbetsuppgifter.
Tillträde
Vi vill gärna att du börjar omgående dock efter överenskommelse.
Ansökan
I din ansökan ber vi att du bifogar personligt brev, CV, samt betyg från gymnasie- och högskola/universitet. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast den 30 september 2017.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Milan Vujic på telefon 073-620 37 03 eller milan.vujic@mazars.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Magnus Fahleryd
08-56 20 38 43
Rolf Erlandsson
08-56 20 38 37
Martin Dagermark
016-16 58 70
Fredrik Nordström
08-56 20 38 34
Caroline Norrsand
0411-56 44 42
Jenny Stenesjö
073-620 38 08
Camilla Hefvelin, Clienta AB
camilla.hefvelin@clienta.se
Helene Sjöström
0736-203608
Karin Persson
0418-446611
Tomas Svefelt
0418-446254