OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för att utvecklas i en roll som supporttekniker? Har du tekniskt intresse och ett driv att utvecklas? Vi på Experis söker nu dig som kommer att arbeta som supporttekniker hos Telenor. Välkommen med din ansökan idag!
Vad du kommer att göra
Nu söker vi en supporttekniker till Telenors tekniska helpdesk inom Networks i Karlskrona. Arbetet innebär att leverera support för mobil och fastnäststjänster direkt till Telenors kunder men även agera som 2nd line för övriga företaget. Rollen ställer höga krav på din problemlösningsförmåga och du kommer ingå i ett team om ca 20 personer.
Den tekniska kundtjänsten har öppet dygnet runt alla dagar i veckan och du kommer jobba kombinerat dagtid och skift samt gå beredskap efter upplärning.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är hjälpsam, okomplicerad och analytisk. Du är en mogen person som brinner för ny teknik. Vidare tror vi att du är förändringsinriktad och lyssnande i din yrkesroll och att du motiveras av möjligheten att utvecklas, möjligheten att få komma in i ett starkt team och önskan att leverera kvalitet i allt du gör.
För att lyckas i rollen krävs att du är en lagspelare och drivs av utmaningen i att lösa problem.
Vi söker dig som:
* Har god datorvana
* Är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift
* Har möjlighet att arbeta oregelbundna tider
* Talar och skriver flytande svenska och engelska
* Har fullständiga gymnasiebetyg
Det är meriterande med kunskaper inom:
* Cisco
* Routing
* Switching
* Brandväggsfiltrering
* Portautentisering (802.1x)
* VPN-tunnlar och klienter
* Trådlösa nät och WAN-förbindelser
Erbjudande
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Eriksson på telefonnummer: 0455-302776 eller via e-post: maria.eriksson@se.experis.com. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Experis
Experis är världsledande inom IT-kompetens, projektlösningar och managed services. I takt med att behovet av IT-kompetens ökar, bistår vi våra kunder att utveckla sin IT-infrastruktur, applikationer, molntjänster och cybersäkerhet. Genom Experis Academy utbildar vi människor både i relevanta tekniska färdigheter och övriga avgörande "mjuka" förmågor. Vi får såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns över hela Sverige och är tillsammans med Manpower, Jefferson Wells och Talent Solutions en del av ManpowerGroup-koncernen. Läs mer på: www.experis.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson