OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker 2 serviceinriktade och drivna personer till vår kund inom IT-branschen. Du kommer att arbeta heltid med support inom bank och framförallt lånefrågor hos vår kund i Stugun. Om du har arbetat med support/helpdesk tidigare samt har erfarenhet från bank eller liknande verksamhet är du behörig att söka tjänsten
Academic Work söker för kunds räkning två utåtriktade supporttekniker till Stugun. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Som konsult på Academic Work erbjuds du:
* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Konsultchefen har lokal närvaro för att på bästa sätt kunna stötta konsulterna.
Som supporttekniker kommer du att svara på bla inlåningsfrågor samt hjälpa kunder med allmänna lånefrågor via telefon och mail. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp med en härlig teamkänsla ute hos kundens beställare. När du börjar hos vår kund kommer du att få stöd och coachning för att snabbt komma in i din arbetsroll.
Utvecklingsmöjligheter: Det här är en ypperlig möjlighet för dig att få spetsa din problemlösningsförmåga och kundbemötande ytterligare. Du kommer att arbeta i ett stort globalt företag vilket kommer att ge dig insyn i processer som är meriterande inför framtiden.
Har tidigare erfarenhet av arbete inom servicedesk/support. Vi ser gärna att du har erfarenhet från bank eller liknande verksamhet.
Du har grundläggande IT-kunskaper så som Officepaketet och Windows och du känner dig bekväm med datorn och telefonen som arbetsredskap. Du har goda språkkunskaper då supporten sköts på både svenska och engelska.
För att lyckas i tjänsten bör du vara bra på att hantera kundrelationer på ett professionellt sätt via telefon och e-post.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat yrke och mycket meriterande om du har erfarenhet från bankärenden eller enklare ekonomiärenden.
Som person är du: duktig på service och har en hög ansvarskänsla. Vi sätter stor vikt vid personlig mognad och ansvarskänsla då det företag som anlitat vår kund har höga kvalitetskrav. Du är utåtriktad och professionell i din attityd gentemot kunder och kollegor.
Vidare är du produktiv då det stundtals kan bli ett högt tempo. Du är en omtänksam person som värnar om kunder och kollegor. Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
START: 2014-04-14
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid tom 2014-08-29
UPPSKATTAD ARBETSTID: Kan variera, mellan 06:00 - 19:00
PLATS: Stugun
URVAL: Sker löpande För att söka tjänsten klicka på "Sök jobbet".
Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail ume01@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.
URVAL: Sker löpande Academic Work är Home of the Young Professionals.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsult Chef Linnéa Lindberg
0902006213
Konsultchef Linnéa Lindberg
0902006213
Konsult Chef Linnéa Lindberg
0902006213
Rekryteringskonsult Madeleine Jonsson
Consultant Manager Christian Olsson
072-2220457
072-2220457
Ida Andersson
0705401933
Konsultchef Linnéa Lindberg
090-2006213