OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund ska uppgradera till Windows 7 och behöver förstärka sin grupp med en strukturerad och social supporttekniker.
ARBETSBESKRIVNING
Då vår kund står inför uppgradering av den befintliga PC-plattformen till Windows 7 kommer ytterligare ansvar att läggas på Helpdesk. För att upprätthålla den befintliga verksamheten och behålla samma höga kvalitet i arbetet behöver gruppen utökas med ytterligare tekniker som är van att arbeta med fjärrstyrning av klienter och har erfarenhet av ärendehanteringssystem.
KOMPETENS
-Kunskaper i Active Directory.
-Kunskaper i fjärrstyrning av klienter via SCCM.
-Helpdeskvana som innefattar telefonarbete och arbete i ärendehanteringssystem.
-God social förmåga.
-Förmåga att arbeta enskilt samt i team.
-Kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
START
Januari.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan omgående och ange när du är tillgänglig.
ATRIVO
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.
Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning. Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du vill vara.
Välkommen med din ansökan!