OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT.Med tempo och precision erbjuder vi hög kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet till våra kunders kompetensförsörjning.Elan finns på 57 orter i 17 länder med över 10 000 konsulter.Vi genomför 3 000 rekryteringar världen över varje år.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Linköping och Skövde med totalt 800 medarbetare. Arbetsbeskrivning Just nu söker vi, för kunds räkning, en supporttekniker med goda kunskaper inom telefoni.Du kommer att arbeta inom vår uthyrningsverksamhet ute hos en av våra kunder i Göteborg.Du kommer att arbeta i en 2:nd line support och lösa telefoniproblem mm. Vem är du?Du ska ha goda kunskaper inom; TRIO som är en mjukvaruplattform för hänvisning, Contact center Teleopti telefonstatistik Analog-, IP- och mobiltelefoni (mobil mex).Du bör vidare ha goda kunskaper inom IT (hård och mjukvara).Som person Du har hög social kompetens (god kommunikation med tekniker och kunder).Du är driven och självgående.Du har hög servicekänsla.Du är engagerad och villig att lära sig mer.Du har teknisk bakgrund inom telefoni (förståelse och praktisk erfarenhet) Ansökan Låter detta intressant?Anmäl ditt intresse för tjänsten genom ett registrerat CV på Elans hemsida: www.elanit.se.Klicka på länken nedan och anmäl ditt intresse.Urval och intervjuer kommer att ske löpande.