OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden dig som är utåtriktad och vill jobba som supporttekniker hos vår kund.Om kunden: Kundföretaget startades 2008 genom att fyra verksamheter gick samman.Företagets affärside är att stödja sina kunder med enkla system, resurser och kompetens inom IT.De levererar direkt till sina slutkunder både i form av projektförstärkning alternativt helhetsåtagande av IT baserade processer och system. Företaget är verksamt på den nordiska marknaden och har sitt huvudkontor i Stockholm.Deras uppdrag sträcker sig från att tillfälligt bistå sina kunder med expertis kring problemlösning till helhetsåtagande i projekt och utveckling.Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetsuppgifter: Som supporttekniker kommer du att arbeta med enklare supportuppgifter inom IT ute hos företagets kunder. Omfattning: Heltid.Mars till och med april, med möjlighet till förlängning.Skallkrav: 1.Eftersom arbetet sker ute hos kunder krävs det att man är professionell i sin arbetsroll.2.Grundläggande kunskaper och intresse inom IT. Meriterande: 1.Det är meriterande om du tidigare har arbetat med support, gärna ute hos kunder. Personliga egenskaper: Då du som supporttekniker kommer att ha mycket kundkontakt ser vi gärna att du är öppen, utåtriktad och har en positiv inställning. Arbetstider och anställningsform: Kontorstid.Du kommer att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag.Kommun: Stockholms stad Tillträde: Mars Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt eftersom urval och intervjuer sker löpande.Ansökan senast: 2010-02-01 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Malin Lööf, personalansvarig.Tel.