OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Arbetsuppgifter För kunds räkning söker vi en erfaren supporttekniker.Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter såsom telefonsupport samt hjälp via e-post och fjärrstyrningsverktyg.Du kommer även att utföra installationer, felsökningar och dylikt på både stationära och bärbara datorer.Kundföretaget använder produkter från Microsoft och Novell och har eDirectory som katalogtjänst.Applikationer distribueras via ZENworks och e-post hanteras i GroupWise.Erfarenhet Du har några års erfarenhet av nämnda arbetsuppgifter och hanterar väl olika miljöer.Givetvis har du ett gediget intresse för ämnet samt en djup teknisk förståelse.Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.Personliga egenskaper Som person är du serviceinriktad, analytisk och tycker om att hjälpa andra.Detta erbjuder Adecco dig Som konsult för Adecco får du chansen att stärka ditt nätverk och bredda dina erfarenheter.Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Ansökan Då urval sker löpande önskar vi få din ansökan så fort som möjligt.Skicka din ansökan via Adeccos hemsida, www.adecco.se, där du registrerar din profil och bifogar CV samt personligt brev.Välkommen med din ansökan!