OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arkadin är en ledande global leverantör av tele- och webbkonferenstjänster.Företaget har haft en kraftig tillväxt sedan starten för 6 år sedan och finns nu i 21 länder med huvudkontor i Paris.Arkadin rankades nyligen till den 39:e snabbast växande företaget i Deloitte Technology Fast 500 EMEA.För mer information om företaget, se www.arkadin.se.Vi söker nu en supporttekniker till vårt Huvudkontor i Stockholm.Dina arbetsuppgifter kommer bestå av andra linjens support för våra kunder samt vår interna IT- miljö.Det kommer i dina arbetsuppgifter ingå mycket kund-/ användarkontakt, du kommer att sköta driften av nätverk samt lösa eventuella tekniska problem och hålla dig uppdaterad om våra produkter. I tjänsten kommer det även att ingå en hel arbete i projektform där du kommer att delta i större förändrings- och utvecklingsprojekt.Krav på arbetssökande Vi söker dig som ha en IT- teknisk utbildning samt ett par års erfarenhet av IT-support i företagsmiljö.Vi vill även att du har erfarenhet inom projektledning samt gärna en bakgrund från telekombranschen.Du bör ha erfarenhet av: -Windows XP/2003 Server -Officeapplikationer -Exchange -Datakommunikation, LAN, WAN etc.-IP-telefoni -Projektledning -ITIL Vi erbjuder dig ett omväxlande och fartfyllt arbete!För att bli en viktig resurs i vårt företag krävs det att du är en ansvarsfull person med rätt personlighet.Då en del internationella kontakter kommer att förekomma krävs det att du kan utrycka dig väl på Engelska.I denna rekrytering samarbetar vi med IT-resurs som kommer att ta emot din ansökan.Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!Vi ser helst att du söker via vår kandidatbank.Har du redan ett CV i word- eller PDF-format tar det bara en minut!