OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Norrort söker vi nu en it-supporttekniker. Drivs du av att hjälpa andra och arbeta med service samtidigt som du har ett brinnande intresse för IT? Då kan du vara den vi söker efter !
ARBETSUPPGIFTER
Som IT-supporttekniker hos vår kund arbetar du med 1:a och 2:a linjens support och arbetar proaktivt för att minska antalet ärenden. Det är viktigt att lösa ärenden på ett effektivt sätt enligt gällande riktlinjer, standarder och prioriteringar. I arbetet ingår också att delta i projekt och förvaltningsåtaganden, utföra installationer av hård- och mjukvara ute i organisationen samt dokumentera rutiner och instruktioner. Som IT-supporttekniker samarbetar du med andra delar av organisationen och kontaktar vid behov externa parter.
VEM SÖKER VI?
Vi vill att du har några års erfarenhet av servicedesk/support samt ITIL-processer och ser gärna att du har god kunskap om ärendehanteringssystem samt nätverkskunskaper. Vidare har du god kännedom om arbete med Microsoftprodukter så som Windows server, XP och Office365 i komplexa miljöer. Har du även erfarenhet av Dynamics365/Dymamics/AX är det ett plus.
INFORMATION
Plats: Sollentuna
Befattning: Heltid 100%
Lön: Enligt överenskommelse
LÅTER DET INTRESSANT?
Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via ”Skicka ansökan”.
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se
Vi ser fram emot din ansökan!