OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Supporttekniker till vår kund i Göteborg som verkar inom läkemedelsbranschen.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av följande:
- Ge support via mail, telefon, fjärrstyrning alternativt on-site
- Registrera, hantera, uppdatera och avsluta ärenden i ärendesystemet.
- Fastställa om ärendet är en request, incident eller annan kategori.
- Eskalera ärendet vidare enligt upprättad process.
- Felsökning av hård och mjukvara
- Installering av hård och mjukvara
Personliga egenskaper
I rollen som supporttekniker ingår en daglig kontakt och samverkan med användare, kunder, slutkunder och medarbetare. Vi ser gärna att du är en lyhörd, social och lätt-lärd person som snarare ser lösningar än problem.
Kompetenskrav:
Kunskap om Active Directory
Operativsystem: Windows, iOS, UNIX
MS Office
Applikationskunskap: Citrix, SAP, Skype, Sharepoint
Gymnasial IT utbildning eller motsvarande
B-körkort
Språk: Svenska/Engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai