Supporttekniker / Onsite-tekniker /2nd line-support

Supporttekniker / Onsite-tekniker /2nd line-support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i ungefär 4 månader. Det finns dock goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kunden.

Om företaget:

Mer information om arbetsplatsen delges vid eventuell intervju.

Arbetsuppgifter:

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ärendehantering, felavhjälpning och installation rörande företagets IT-utrustning. I ditt dagliga arbete kommer du bland annat byta ut skärmar, datorer och mobiltelefoner, tillsammans med liknande supportarbete. Därtill kommer du att bemanna 2nd line support och bemöta användare gällande ärendehantering och problemlösning för skrivare, datorer, skärmar mobiltelefoner och övrig hårdvara som finns i verksamheten. Du kommer även att vara behjälplig inom lager- och logistikhantering kopplat till utrustningen, såsom att ta emot, packa om och skicka IT-utrustning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 2-3 års dokumenterad erfarenhet av inom 2nd line support-tekniker. Erfarenheten ska ha införskaffats de senaste 2 åren.
• B-körkort och bilvana. Resor kan förekomma.
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska.

Vi ser att du är en person som trivs med att ge bra service och kundbemötande i det dagliga arbetet. Vidare är du flexibel, hjälpsam och trivs med att arbeta på ett självständigt sätt. Vi tror även att du trivs med att vara på resande fot i det dagliga arbetet och har ett tekniskt intresse i grunden. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: 1:e september 2022
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: 2nd line support, andra linjens support, supporttekniker, onsite-tekniker, IT-support, IT-tekniker

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 17 juni 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024