Supporttekniker Orderhantering till Telia

Supporttekniker Orderhantering till Telia

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Om företaget:

Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

För denna tjänst tillhör du ett sammansvetsat team i Växjö om 2 personer.

Arbetsuppgifter:

I rollen som supporttekniker inom orderhantering hanterar du nybeställningar av mobiltelefoner från Telias avtalskunder. Nybeställningar av telefoner görs på kunds initiativ via mejl eller Telias ärendesystem och du administrerar det därefter. De kunder du har kontakt med har möjlighet att inneha ett hårdvarulager för mobila enheter och dess tillbehör hos Telia i Växjö vilket du kommer att hantera. Detta innebär att kund har ett lager med mobila enheter på Telia som de kan utnyttja vid behov. Lagret baseras på nybeställningar och returnerade telefoner från kunds anställda. Din hantering går ut på att se över lagersaldo och beställa telefoner i samtycke med kund om det är tomt. Du hanterar även slutanvändning av mobila enheter vilket innebär att du uppdaterar, kontrollerar och gör i ordning returnerade mobiltelefoner och lägger dessa åter i lager om de inte ska avskrivas.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

I denna roll får du en gedigen introduktion till arbetet och du lär dig arbetet på plats, därav blir dina personliga egenskaper avgörande för att lyckas. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta i gång och driva ditt arbete framåt. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att säkerställa att ditt arbete blir utfört ordentligt. Eftersom kunderna har olika upplägg bör du vara flexibel och ha ett intresse samt förmåga att erbjuda god service.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024