Supporttekniker på deltid till spännande bolag i Malmö

Supporttekniker på deltid till spännande bolag i Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi på Adecco Professionals söker nu efter en supporttekniker på deltid till vår kund i Malmö. Är du en teknikentusiast med en stark passion för praktisk problemlösning? Studerar du, har en annan sysselsättning eller helt enkelt önskar en deltidssysselsättning? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!

Om tjänsten
Som supporttekniker kommer du att vara ansvarig för att tillhandahålla teknisk support direkt till vår kunds användare. Du kommer att ha möjlighet att agera självständigt och varje arbetsdag kommer att erbjuda en spännande variation av uppgifter i denna dynamiska roll. Din roll kommer att vara av avgörande betydelse när det gäller att garantera att vår kunds tekniska miljö är så effektiv och problemfri som möjligt. Du kommer att arbeta deltid (50%) där arbetstiderna är 08.00-12.00.

I rollen som Supporttekniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:

• Felsökning av både hård- och mjukvara.
• Stödja den dagliga IT-verksamheten.
• Ominstallation av datorer.
• Avinstallation av programvara.
• Beställning av ny utrustning.
• Garantera att nya medarbetare får tillgång den tekniska utrustning de behöver.
• Säkerställa att all övrig teknisk utrustning på kontoret fungerar problemfritt.

Om dig
Vi söker dig som har en stark känsla för service och problemlösning. Du är bekväm med att arbeta självständigt och ta egna initiativ inom ramen för ditt arbete. Du har antingen tidigare erfarenhet av liknande roll eller studerar en relevant eftergymnasial utbildning. Trots att du kommer att ingå i ett härligt och glatt team är rollen till stor del självständig, det krävs därav att du är en person som tar mycket eget ansvar och är ordningsam. I rollen som Supporttekniker ser vi att du möter följande kvalifikationer:

• Erfarenhet av Windows 11
• Kunskap inom felsökning av både hård- och mjukvara.
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift.
• Relevant tidigare erfarenhet alternativt studerar en eftergymnasial utbildning.
• Du har en god kommunikativ förmåga och ett starkt tekniskt intresse.
• Erfarenhet av ServiceNow är meriterande.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Professionals strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Om ansökan
När vi tagit emot din ansökan kommer första steget i processen vara ett mail med ett eller flera tester, beroende på hur din ansökningsprocess har sett ut hos oss innan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se 

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Onsite support, Teknisk support, deltidsjobb, extrajobb, student, 50%, supporttekniker, Malmö,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 oktober 2023
  • Ansök senast: 15 november 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024

19 november 2024