OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supporttekniker sökes för rekrytering
________________________________________
Uppdragsbeskrivning:
Xpeedio söker för kunds räkning en ServiceDesk medarbetare med start omgående eller efter överenskommelse. I rollen som ServiceDesk medarbetare kommer du att ansvara för 1:a och 2:a linjen support för vår kunds egenutvecklade mjukvarulösning för logistikhantering. Tjänsten innebär att övervaka larm, hantera ärenden, support, felsökning och problemhantering.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är intresserad av IT och logistik, och som trivs i en dynamisk och flexibel miljö. Som person vill vi att du är initiativtagande och med stark ansvarskänsla. Du är en uppskattad teamplayer, men har även god förmåga att arbeta självständigt. Vidare har du ett genuint intresse för kundens verksamhet med ett tydligt fokus på konkreta förbättringar, samt är framåt och duktig på att skapa långsiktiga relationer.
För att passa i rollen tror vi att du har:
1 års erfarenhet av support, felsökning och problemhantering.
Förståelse för flöden av data och information
Kunskap om integration och konfiguration.
Utbildningsnivå lägst IT-gymnasium
Det är meriterande om du har kunskap om Oracle SQL, Qlikview och integrationslösningar.
Övrigt
De första 6 månaderna är du anställd som konsult på Xpeedio, men arbetar på plats hos vår kund som sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm. Efter 6 månader finns möjlighet till anställning hos kunden. Som anställd hos Xpeedio erbjuds du marknadsmässig månadslön, övertidsersättning och generöst förmånspaket med bl a försäkring, friskvårdsbidrag och rikskuponger.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-chef Lotta Andersen Sbrzesny
08-5626 7620
070-710 7920