Supporttekniker sökes för ett längre heltidsuppdrag i centrala Norrköping

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu Helpdeskpersonal ett heltidsuppdrag hos vår kund i centrala Norrköping. Uppdraget förväntas starta i början av maj och pågå till årskiftet med goda chanser till förlängning. Detta är bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Varm välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpnade.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer att arbeta med att ta emot felanmälningar och beställningar via mail och telefon tillsamans med övriga på supportavdelningen. Du kommer även att administrera användare och applikationer i AD, administrera i Outlook samt ge support via remote-verktyg till organisationen som sitter över hela sverige.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning

- Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift

- Goda kunskaper i Windows produktutbud, AD, Outlook, VPN samt MS Exchange

- Bred knuskap om PC och mobiltelefoner i stort.



Dina personliga egenskaper:

Som person är du ansvarstagande och driven. Du är också noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete. Du bör vara serviceinriktad, initiativrik, strukturerad och engagerad som person. Samtidigt är det viktigt att du är lyhörd och har god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Supporttekniker, Norrköping"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 21 april 2015

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024