Supporttekniker sökes till Bedege

Supporttekniker sökes till Bedege

Arbetsbeskrivning

OM FÖRETAGET

Bedege är ett väletablerat och lönsamt bolag som erbjuder skräddarsydda affärssystem och kassalösningar med tillhörande supportfunktion. Bolagets målsättning är att göra detaljhandelsföretags vardag bekymmersfri såväl på huvudkontoren som ute i butikerna. Majoriteten av kunderna finns med andra inom detaljhandeln men man anpassar även systemlösningar till kunder utanför detta segment - exempelvis bensinmackar och restauranger. En tredje kundgrupp är kunder som endast innehar en teknisk supportfunktion från Bedege. Idag är man totalt 34 anställda i organisationen och har kontor i centrala Stockholm

OM ROLLEN

Som supporttekniker kommer du till ett team på 16 personer som jobbar nära varandra för att ge bästa möjliga kundupplevelse och support till kunderna. Du kommer till en rolig arbetsplats med högt till tak, familjär stämning, prestigelöshet och ett stort fokus på att jobba som ett team och hjälpa varandra. Ungefär 70 procent av kontakten med kunderna är via telefon och 30 procent är via mejl. Du hjälper kunderna att lösa deras IT-utmaningar som är av alla olika svårighetsgrader. På Bedege så pushar personalen varandra att utvecklas och du får arbeta med ärenden på både 1st och 2nd line-nivå.

VEM SÖKER VI

Vi söker en person med ett genuint IT-intresse. Du är engagerad samt har en vilja att utvecklas och är prestigelös. Det är viktigt att du har ett tekniskt intresse men minst lika viktigt att du är service- och lösningsorienterad. Du är duktig på engelska samt pratat och skriver svenska flytande. Det är också viktigt att du kan förstå norska på ett bra sätt. Om du har suttit i telefonsupport tidigare så är det meriterande. Du tycker det är kul att lösa kunders IT-problem och du är inlyssnande och full av tålamod. Arbetstiderna varierar mellan 06 till 22 och helgarbete förekommer. Åldrarna på avdelningen är väldigt varierande och du har kollegor som är i tjugoårsåldern och upp över femtiårsåldern.

VAD ERBJUDER VI

Förutom en väldigt rolig, utvecklande och familjär arbetsplats så erbjuds du såklart en konkurrenskraftig lön och förmåner så som friskvårdsbidrag, semesterdagar och pension. Bedege lägger även stort fokus på att utbilda och utveckla sin anställda och kan exempelvis erbjuda interna traineeprogram. På Bedege så tror man på sin personal och här får du ständigt utmana dig själv och hantera ärenden av mer komplex karaktär. Möjlighet att jobba remote finns när du blivit varm i kläderna. Har du ett IT-intresse som du går och bär på så är det här den perfekta arbetsplatsen att realisera det och pushas att ta nästa steg.



Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Supporttekniker, Servicetekniker, IT, lösningsorienterad, Teknisk kunskap, IT-intresse

KOD: Bdg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: We Quest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2023
  • Ansök senast: 25 oktober 2023

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024