OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu behöver vi förstärka vårt support-team med fler kunniga medarbetare. Vi har inget callcenter, utan en teknisk support där vi gör skillnad för våra kunder – direkt. Det innebär ett stort ansvar och nya utmaningar varje dag. Det ger dig chansen att utvecklas och du väljer själv hur långt du vill nå. Till din hjälp har du alltid resten av teamet på Nordlo. Att arbeta på Nordlo ger många möjligheter samtidigt som det är en ständig utmaning i vardagen.
För att trivas hos oss ser vi det som självklarheter att du:
• Har ett stort intresse inom IT-infrastruktur, klientmiljöer och servermiljöer
• Är serviceinriktad och gillar att hjälpa kunder och medarbetare
• Känner ett stort driv och är ansvarstagande
• Vill utvecklas och lära dig nya saker
• Förstår fördelarna med att arbeta i team
• Sätter kundens affärer före den senaste tekniken
• Inser att varje uppdrag kräver unika lösningar med varierande teknik
• Vill vara med och bidra till Nordlos positiva arbetsklimat
Har du en förmåga att snabbt analysera och förstå hur man med hjälp av teknik kan effektivisera kundernas verksamhet? Tror du dessutom att du kan göra jobbet bättre än andra?
Skicka in din ansökan redan nu, ansökningar hanteras löpande.