OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har arbetat med support och gillar att lösa tekniska problem.
ARBETSUPPGIFTER
I arbetsuppgifterna ingår att via telefon, e mail och remote-verktyg hjälpa användare med deras IT relaterade problem. Det handlar bland annat om att hjälpa till med system, utrustning, behörigheter och beställningar. Alla ärenden registreras i ärendehanteringssystem.
ERFARENHET/KOMPETENS
Erfarenhet från arbete i någon IT-support är ett krav, minst 1 år. Du har erfarenhet och kunskaper i Active Directory, Windows XP, Windows 7, skrivare och mobiltelefoni. Likaså är du van att arbeta med fjärrstyrning av klienter och har erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem.
Det är meriterande om du tidigare arbetat enligt ITIL.
Ett krav är att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Du är positiv, driftig och brinner för att hjälpa till. I rollen som konsult är det viktigt att du är social och gillar kontakten med olika typer av människor.
Vi värdesätter att du är ansvarstagande och noggrann.
ATRIVO
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.
Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning. Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara.
Välkommen med din ansökan!