Supporttekniker - Telefoni, till kund i centrala Jönköping

Supporttekniker - Telefoni, till kund i centrala Jönköping

Arbetsbeskrivning

Vi söker en supporttekniker inom telefoni till kund i centrala Jönköping.

Om uppdraget:
Vi söker en supporttekniker för att hantera ärenden inom området Telefoni - både incidenter och tjänstebegäran. Uppdraget innefattar att hantera beställningar och felanmälan mot Tele2. Vid felanmälan till Tele2 ska viss felsökning ha genomförts innan ärendet skickas vidare.

Det finns fasta och mobila anknytningar. För fasta anknytningar används mestadels Softphone. Inom verksamhetens miljö finns också faxar och ATA boxar. Support på telefoni sker endera via telefon och/eller e-post. Det kan även vara aktuellt att som supporttekniker behöva åka ut på plats för att lösa incidenter.

De verktyg som används i arbetet är;
• Ärendehanteringssystem EasitGo,
• Tele2 växel

Ska-krav:
Vi söker dig som uppfyller följande krav
• utbildning med inriktning mot IT
• minst 1 års arbetserfarenhet med inriktning mot IT
• har kännedom inom Active Directory
• har kännedom inom nätverk
• har erfarenhet av felsökning inom IT-miljö
• B-körkort
• talar och skriver svenska obehindrat (då stor del av arbetet innebär kommunikation med andra användare).

Du besitter en hög social förmåga och du har en god förmåga att bemöta kunder på ett professionellt sätt, oavsett personens ålder, kön eller bakgrund. Du är flexibel och kan anpassa dig till kundens kunskapsnivå.

Det är även starkt meriterande om du har erfarenhet av arbete med telefoni.

Om du känner att detta är något för dig, vänligen inkom med CV där du tydligt beskriver hur du uppfyller kompetensprofilens ska-krav. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Uppdragets längd: Start omgående – t.o.m. 2023-03-03, med möjlighet till förlängning (3+ 3 månader).
Omfattning: 100%
Placering/Stationeringsort: Jönköping
Arbete på plats: 100%
Arbetstid: 8:00-17:00, 1 timmes lunch.

För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. 

Sökord; Supporttekniker, Telefoni, IT-support, Active Directory, Tele2 växel, EasitGo, Adecco, Jönköping

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 21 november 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


19 december 2024

Supporttekniker IT

Supporttekniker IT

19 december 2024