OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elan IT söker på uppdrag av 3C International en supporttekniker.Företaget 3C International grundades 1986 och är en del av den ledande alternativa Paneuropeiska telekomoperatören Tele2 AB.Med 20 års verksamhet och kunder i 24 länder eftersträvar 3C att alltid leverera kvalitativa och kostnadseffektiva kortbetalningslösningar för alla typer av branscher.3C skapar en fördel i dagens konkurrensutsatta marknad genom att erbjuda en bred produktportfölj av innovativa betalningslösningar och tjänster för detaljhandel, hotell och restaurang, parkering och olika typer av självbetjäningsautomater.Konsultuppdrag, projektledning och driftade tjänster är också delar av 3Cs erbjudande.Tjänstens innehåll Arbetet består av att ge support till företagets kunder via telefon.Du kommer att jobba med felsökning och problemlösning.Tjänsten avser en tillsvidareanställning och är placerad i Stockholm-Globen.Din bakgrund - Vi söker dig med några års erfarenhet som supporttekniker, gärna i en internationell miljö. - Du har god datorvana av följande: - Officepaketet - grundläggande kunskaper i nätverkstopologier (ethernet).- grundläggande kunskaper i hårdvara (PC, modem, switch).- grundläggande kunskaper i Linux.- Svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav.Kunskaper i danska är meriterande.- Erfarenhet av kreditkortshantering är meriterande.Personliga egenskaper Du bör som supporttekniker ha god kunskap om datormiljö samt ha en pedagogisk förmåga för att kunna kommunicera med olika personer och förmedla din kunskap på ett professionellt sätt. Du är en "doer" och servicekänsla är en självklarhet för dig.Som person är du noggrann, ansvarsfull, strukturerad och välorganiserad.Du skall gilla ett högt tempo och att arbeta i en föränderlig miljö. Ansökan Du ansöker tjänsten genom att registrera och bifoga ditt CV på www.elanit.se samt koppla det mot tjänsten senast den 30 april 2007.